REKLAMÁCIA TOVARU

  • Reklamácie sa snažíme vybavovať čo najskôr, nakoľko sú však posudzované priamo výrobcami, v niektorých prípadoch to môže trvat až 30 dní.
  • V prípade, že nám pošlete tovar špinavý alebo znečistený, reklamácia môže byť z hygienyckých príčin odôvodnene zamietnutá!
  • Pokiaľ je to možné, pošlite nám fotografiu poškodenia pred zaslaním tovaru, môžete tým urýchliť celý proces.
  • Pre oznámenie reklamácie tovaru VYPLŇTE FORMULÁR. (Formulár nájdete nižšie pod informáciami)

ZASLANIE REKLAMOVANÉHO TOVARU POŠTOU

  • Tovar nám pošlite na adresu: GROSSBYT, s.r.o., Stará Vajnorská 147, 831 04 Bratislava
  • Chceme Vás upozorniť, že cena listovej zásielky je asi 3 €.
  • V rámci nového systému pošta už nadrozmerné listové zásielky nedoručuje, ale necháva len oznámenia (žlté papieriky).

POŠLITE NÁM SPRÁVU POMOCOU FORMULÁRA